Kan ik een artikel retourneren?
Wilt u een artikel retourneren? Neemt u dan altijd eerst contact met ons op. Stuur een e-mail naar [email protected] en vermeld hierbij het order- of pak bonnummer. Onze klantenservice beoordeelt vervolgens uw retoursaanvraag. Na goedkeuring door onze klantenservice, wordt de retour bij u opgehaald door onze vervoerder DHL.
We hanteren bij elke retoursaanvraag de volgende uitgangspunten:
- De retoursaanvraag dient binnen 7 werkdagen na levering bij ons gemeld te worden.
- De producten dienen onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn. Indien een verpakking toch beschadigd is, kunnen wij ervoor kiezen het product deels of niet te vergoeden.
- Het is niet toegestaan teksten op de verpakking te noteren of stickers/plakband op de verpakking te plakken
Verpak de retoursartikelen altijd in een doos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. Onze transporteur haalt de retourzending bij u op.
Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
Is het door u bestelde artikel beschadigd, neemt u dan binnen 7 werkdagen na levering contact met ons op. Stuur een e-mail naar [email protected]. We zullen u dan verder informeren over de retoursprocedure.